Monday, 5 December 2011

Futsal ;)

Assalamualaikum and Haloo . Ape khabar semu ? Sihat ? Sakit ? Padan muke ! :p . heheh . Okey , hari ni nana nak cakap pasal Futsal . fyi , selain dari minat muzik , arts and photography , nana ponn minat futsal tauu . heheh , nampak jea macam perempuan , tapi perangai macam jantan . hiho ~

kalau cousin nana , Ilyasa Hakim datang tidur kat rumah nana , dia mesti main futsal kat gelanggang kat atas . pastu nanti , si nana yang 'cute' (dahperasan) ni ponn pegi lahh atas untuk tengok diorang main futsal . Tapi kalau fatini ade je nana pegi . kalau takde , tak kuase aku nak pegi .

andd , diorang ni ade gang-gang tersendiri . iaitu , gang kecik gang besarr . kalau gang budak kecik main dari pukul 4.00 sampai pukul 5.30 . kalau gang org besarr nana tak tau laa sampai pukul berape diaorang main . cousin nana ade kawan baik kat sini . nama dia bukhari shafiee , qayyum , hanafi , hanif , farhan and baihaqi .

okaylahh guys , jumpe esokk . pasal langkawi tuu , esok ajelahh nana story mory . hari ni tak sempat lahh . ;) bye , love ya !

No comments:

Post a Comment

View Avril Lavinge comment on this post !

 
=) Copyright By NurDiana Yazra =)